مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 10:502021-03-07اقتصادي

مدیر خانه کتاب: استقبال و خرید مردم در طرح زمستانه غافلگیرمان کرد


مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران از استقبال بی نظیر مردم و خرید از طرح زمستانه خبر داد و گفت: بازهم ما از سوی مردم غافلگیر شدیم و برای نخستین بار در طول برگزاری طرح های فصلی رکورد 20 میلیارد تومانی ظرف 8 روز شکسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، ایوب دهقانکار مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در نشست خبری جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی به فعالیت های موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در سال 99 اشاره کرد و گفت: فعالیت های خانه کتاب و ادبیات ایران را در سال 99 با لحاظ دو فاکتور از زمستانه صورت نمی گیرد، حتی اعتراضات شدیدی را هم شاهد بودیم اما آنچه در عمل اتفاق افتاد این بود که بازهم ما از سوی مردم غافلگیر شدیم و برای نخستین بار در طول برگزاری طرح های فصلی رکورد 20 میلیارد تومانی ظرف 8 روز شکسته شد.

دهقانکار به پویایی صنعت نشر ایران اشاره کرد و توضیح داد: خروجی طرح زمستانه نشان از تاب آوری صنعت نشر در برابر کرونا و البته لزوم تقویت صنعت نشرکشور دارد.

بر اساس این گزارش، این دوره از طرح زمستانه کتاب99 با مشارکت و استقبال 937کتابفروشی فعال از 31 استان کشور به پایان رسید.

در این دوره از کل کتابفروشی های متقاضی طرح، 714 کتابفروشی در مراکز استان و 223 کتابفروشی در شهرستان ها با یارانه 25 درصدی کتاب ها را عرضه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر خانه کتاب: استقبال و خرید مردم در طرح زمستانه غافلگیرمان کرد

مدیر خانه کتاب: استقبال و خرید مردم در طرح زمستانه غافلگیرمان کرد