مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-07سياسي

45 مدرسه علمیه استان تهران آماده پذیرش طلبه هستند


معاون آموزش حوزه علمیه استان تهران از آغاز ثبت نام پذیرش حوزه علمیه استان تهران خبر داد و گفت: 45 مدرسه علمیه تهران آماده پذیرش طلبه از مقطع سیکل، - دیپلم و بالاتر هستند.

حجت الاسلام علی عاشوری در گفتگو با خبرنگار مهر ، از آغاز ثبت نام و پذیرش حوزه علمیه استان تهران خبر داد و اظهار داشت: نام نویسی پذیرش حوزه علمیه استان تهران همزمان در سراسر کشور از تاریخ 20 اسفند 1399 آغاز و تا 30 اردیبهشت 1400 ادامه خواهد داشت.

معاون آموزش حوزه علمیه استان تهران درباره ظرفیت پذیرش، گفت: امسال شاهد ظرفیت بسیار خوبی در پذیرش طلاب در مقاطع مختلف حوزه علمیه استان تهران هستیم و داوطلبان قبول شده در آزمون در 48 مدرسه پذیرش می شوند که 45 مدرسه بلند مدت و 3 مدرسه کوتاه مدت است.

وی با اشاره به اینکه مدارس علمیه استان تهران در سه مقطع پذیرش خواهند داشت، ادامه داد: گروه نخست مربوط به متقاضیان دارای مدرک سیکل است که شامل پایه های هشتم و نهم برنامه جدید آموزشی یا همان سوم راهنمایی نظام قدیم، پایه دهم و اول دبیرستان، پایه یازدهم و دوم دبیرستان می شود؛ 14 مدرسه استان تهران و یک مدرسه قرآنی اختصاص به گروه اول دارد.

حجت الاسلام عاشوری در خصوص گروه دوم، اظهار داشت: مقطع دیگر مربوط به متقاضیان و داوطلبانی می شود که دارای مدرک دیپلم و بالاتر هستند، متقاضیان دارای مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 مدرسه علمیه استان تهران آماده پذیرش طلبه هستند

45 مدرسه علمیه استان تهران آماده پذیرش طلبه هستند