مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-07اقتصادي

بیش از 1000 هکتار از اراضی بنیاد مستضعفان زیر کشت رفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید پرویز فتاح در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 10 طرح کشاورزی بنیاد مستضعفان با اشاره به اجرای این طرح ها در هفته منابع طبیعی و درختکاری اظهار کرد: - رییس بنیاد مستضعفان با اعلام خبر زیر کشت رفتن بیش از 1000 هکتار از اراضی بنیاد مستضعفان گفت :در تامین امنیت غذایی مردم جدی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سید پرویز فتاح در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 10 طرح کشاورزی بنیاد مستضعفان با اشاره به اجرای این طرح ها در هفته منابع طبیعی و درختکاری اظهار کرد: این طرح ها در سال سخت تحریم و در پایان سالی که تورم و گرانی بیداد کرد و فشار مضاعفی را بر شانه های مردم وارد کرد، با همت جوان ها و متخصصین ایرانی، به ثمر نشست و دشمنان را ناکام گذاشت.

رییس بنیاد مستضعفان با اشاره به صبوری ملت ایران در برابر تمامی سختی ها و مشکلات گفت: دشمنان ما در ابتدای شیوع کرونا، از ورود ماسک به کشورمان هم جلوگیری کردند و حتی از ارائه دارو به بیماران کشورمان ممانعت به عمل آوردند ولی آنها نتوانستند ملت ایران را به زانو درآورند.

وی با تاکید بر اهمیت تلاش برای تأمین امنیت غذایی مردم کشور گفت: ما اگر در تولید به خودکفایی نرسیم، دشمنان به بهانه های مختلف، حتی از تأمین نیاز کشور به غذای مردم هم دریغ خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1000 هکتار از اراضی بنیاد مستضعفان زیر کشت رفت

بیش از 1000 هکتار از اراضی بنیاد مستضعفان زیر کشت رفت