مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-07سياسي

تجمع و کارناوال های انتخاباتی ممنوع/ فضای مجازی تنها بستر تبلیغات کاندیداها


رییس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی استفاده خواهد شد و نیز برای کاندیداهای شورای شهر نیز تنها می توانند از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، ایرانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در سال 1400 اظهار داشت: کاندیداهای شورای شهر و روستا که در فضای مجازی اقدام به تبلیغات زود هنگام می کنند مرتکب جرم شده و می توان به عنوان مصادیقی از تخلف، زمینه رد صلاحیت آنها محسوب شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه تخلفات انتخاباتی را با دقت رصد می کنیم گفت: ابزاری داریم که طی آن ورود پول های کثیف در انتخابات را رصد و مطمئناً برخورد می کنیم.

رییس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه متاسفانه کارکرد شوراها در استان بوشهر به اعتماد مردم آسیب رسانده اند افزود: کسانی که برنامه ای ندارند وارد عرصه انتخاب مردم در شوراهای شهر و روستا نشوند.

ایرانی در ادامه سخنان خود به بیان آمار و ارقام از شعب رأی در استان پرداخت و گفت: در استان بوشهر 437 شورای شهر و روستا خواهیم دشت که از این تعداد 40 شورا در سطح شهرها و مابقی در روستاها قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع و کارناوال های انتخاباتی ممنوع/ فضای مجازی تنها بستر تبلیغات کاندیداها

تجمع و کارناوال های انتخاباتی ممنوع/ فضای مجازی تنها بستر تبلیغات کاندیداها