مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-07اقتصادي

آزاد سازی 3 میلیارد دلار از منابع ایران در کره جنوبی، عراق و عمان


عضو هیت مدیره اتاق بازرگانی ایران و عراق از آزاد سازی سه میلیارد دلار از منابع ارزی ایران در کره جنوبی، عمان و عراق خبرداد.

- سید حمید حسینی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد موافقت آمریکا با آزادسازی منابع ایران در بانک تجارت عراق، گفت: با توجه به اطلاعاتی که از منابع لبنان ی، عراقی و غربی داشتم دو روز پیش خبر موافقت آمریکا با آزادسازی بخشی از منابع ارزی ایران در عراق را توییت کردم و براساس اطلاعات واصله اعلام کردم که آمریکا با آزاد سازی منابع ایران در بانک تجارت عراق موافقت کرده و حتی چند تراکنش نیز انجام شده است.

  عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی ایران و عراق با بیان اینکه اگرچه پس از انتشار این مطلب الجزیره  در توییتی از قول منابع عراقی آزاد سازی پول ایران را انکار کرد و یکی از رسانه های داخلی مدعی شد که فقط با همکاری دو کشور گشایش هایی ایجاد شده و مجوز آمریکا را منکر شد اما با توجه به اطلاعاتی موثقی که داشتم مطئمن بودم که آمریکا با آزادسازی سه میلیارد دلار از منابع ایران در کره جنوبی، عمان و عراق موافقت کرده است.

  وی با بیان اینکه بعد از این تکذیبه ها، مشاور نخست وزیر عراق اعلام کرد که واشنگتن اجازه داده بخشی از وجوه سپرده شده  تهران در بغداد برای اهداف بشردوستانه استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد سازی 3 میلیارد دلار از منابع ایران در کره جنوبی، عراق و عمان

آزاد سازی 3 میلیارد دلار از منابع ایران در کره جنوبی، عراق و عمان