مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-07اقتصادي

از افزایش تسهیلات گلخانه ای تا سنگ اندازی بانک ها در خراسان جنوبی


مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: میزان تسهیلات پرداختی به متقاضیان احداث گلخانه 732 درصد افزایش دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: میزان تسهیلات پرداختی به متقاضیان احداث گلخانه 732 درصد افزایش دارد.

مهدی فرجامی فرد، امروز یکشنبه 17 اسفند به خبرنگاران رسانه های گروهی اعلام کرد: امسال 102 میلیارد و 424 میلیون تومان تسهیلات در این حوزه پرداخت شده در حالی که مجموع تسهیلات سال گذشته 14 میلیارد تومان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: همچنین 47 میلیارد تومان تسهیلات برای پنج هکتار گلخانه آماده پرداخت است و تا سال آینده این طرح ها به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون از محل منابع مختلف 380 میلیارد و 297 میلیون تومان تسهیلات در بخش کشاورزی استان پرداخت شده که نسبت به سال قبل 237 درصد رشد داشته است.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به برخی مشکلات در زمینه تسهیلات مربوط به گلخانه داران، گفت: با توجه به افزایش هزینه ها به طور طبیعی هزینه کردن در احداث گلخانه افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: اعتبارات در نظر گرفته شده نیز با توجه به هزینه ها افزایش داشته اما سال گذشته نرخ سود تسهیلات برای احداث گلخانه هفت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افزایش تسهیلات گلخانه ای تا سنگ اندازی بانک ها در خراسان جنوبی

از افزایش تسهیلات گلخانه ای تا سنگ اندازی بانک ها در خراسان جنوبی