مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-07اقتصادي

آسیاب ها و مخلوط کننده های صنعتی در داخل تولید شد


صنایع داروسازی و شیمیایی، نیازی مبرم به تجهیزات خردایش و مخلوط کردن مواد دارند؛ از این رو یکی از شرکت های دانش بنیان آسیاب و مخلوط کننده های صنعتی را عرضه کرده است و در تلاش است کشور را از واردات این تجهیزات بی نیاز کند.

- صنایع داروسازی و شیمیایی، نیازی مبرم به تجهیزات خردایش و مخلوط کردن مواد دارند؛ از این رو یکی از شرکت های دانش بنیان آسیاب و مخلوط کننده های صنعتی را عرضه کرده است و در تلاش است کشور را از واردات این تجهیزات بی نیاز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا کمال آبادی فراهانی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان فعال در زمینه تولید و طراحی و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی، گفت: تجهیزاتی مانند آسیاب گلوله ای، سیاره ای، مخلوط کننده یا توربو میکسر، در کنار طراحی و ساخت راکتورها، مخازن تحت فشار، ساخت و تعمیر مبدل های حرارتی بخشی از تولیدات این شرکت به شمار می رود.

وی با بیان اینکه عمده این آسیاب ها بر پایه نیکل، کبالت و تیتانیوم برای ریز کردن مواد استفاده می شود، اظهار کرد: موادی که برای آسیاب استفاده می شوند، شامل دو دسته فلزات که قابلیت چکش خواری ندارند و موادی مانند اکسید فلزات یا برخی از عناصر خاکی، از قابلیت خردشدن توسط این تجهیزات برخوردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیاب ها و مخلوط کننده های صنعتی در داخل تولید شد

آسیاب ها و مخلوط کننده های صنعتی در داخل تولید شد