مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-07اقتصادي

تامین امنیت غذایی مردم از اولویت ها است


تامین امنیت غذایی مردم از اولویت های این بنیاد است.

- ایسنا/زنجان رییس بنیاد مستضعفان گفت: تامین امنیت غذایی مردم از اولویت های این بنیاد است.

پرویز فتاح ظهر امروز (17 اسفندماه) در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 10 طرح کشاورزی بنیاد مستضعفان به وسعت 1059 هکتار که به میزبانی کشت و صنعت خرم دره برگزار شد، با بیان اینکه در سال سخت تحریم هستیم، عنوان کرد: امسال سالی است که تورم و گرانی بیداد می کند و بار اصلی این مشکلات را مردم به دوش می کشند.

وی با بیان اینکه با تحریم ها و فشارهایی که دشمنان به کشور تحمیل کردند، بر این باور بودند که کار کشور تمام است، ادامه داد: با همت مردم و مسئولان، همه این فشارها بی اثر شده است.

این مسئول با یادآوری اینکه با کمک نبوع ایرانی و همت جوانان، توانسته ایم بسیاری از محدودیت ها را پشت سر بگذاریم، ادامه داد: نمونه بارز این امر اقداماتی است که در مجموعه بنیاد مستضعفان از جمله کشت و صنعت انجام شده است که این اقدامات موجب ایجاد امید بین مردم به ویژه در حوزه امنیت غذایی است.

وی با تاکید بر اینکه با شیوع کرونا دشمنان حتی جلوی واردات ماسک و دارو را هم گرفتند، بیان کرد: دشمنان در ظاهر می گویند با مسئولان کشور مشکل دارند اما در واقع دشمنی اصلی آن ها با ملت ایران است ولی این ملت، امتی صبور هستند که هنرشان در استق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین امنیت غذایی مردم از اولویت ها است

تامین امنیت غذایی مردم از اولویت ها است