مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-07سياسي

انتخابات شورای اسلامی در دو روستای رضی آباد و محمودآباد قرچک برگزار می شود


با توجه به اینکه جمعیت دو روستای رضی آباد و محمودآباد برای برخورداری از شورای مستقل به حد نصاب رسیده، برای اولین بار انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاها در دو روستای مذکور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به استناد ماده 2 قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری و تبصره های ذیل آن و با توجه به استقرار و سکونت افراد در دو روستای رضی آباد و محمودآباد، علاوه بر هشت روستای دیگر در روز 28 خردادماه شاهد برگزاری انتخابات شوراها در این دو روستا خواهیم بود.

وی گفت: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره های عشایری از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 16 فروردین ماه 1400 آغاز و تا ساعت 18 روز یک شنبه 22 فروردین ماه 1400 جمعاً به مدت هفت روز ادامه می یابد.

فرماندار شهرستان قرچک ادامه داد: حضور پرشور در انتخابات عامل تقویت انقلاب و نظام می ‍شود و به همین دلیل همه باید برای برگزاری پرشور این رویداد مهم سیاسی اجتماعی تلاش کرده و بار دیگر با خلق روز جمعه 28 خردادماه 1400 برگزار می شود.

انتهای پیام/67037/پ/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شورای اسلامی در دو روستای رضی آباد و محمودآباد قرچک برگزار می شود

انتخابات شورای اسلامی در دو روستای رضی آباد و محمودآباد قرچک برگزار می شود