مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-07ورزشي

حامی مالی تیم ملی بوکس با چک برگشتی تحت تعقیب!


دبیر فدراسیون بوکس ایران درباره آخرین وضعیت شکایت فدراسیون از اسپانسری که چک هایش برگشت خورد، صحبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، حمید قبایی زاده ، درباره برگزاری لیگ برتر بوکس پس از 11 سال توضیح داد: کمیت و کیفیت لیگ برای ما رضایت بخش بود و تیم هایی که در مسابقات شرکت کردند بیش از سطح تصور فدراسیون بودند.

خوشبختانه همه ملی پوشان و قهرمانان ما در این دوره حضور داشتند و در مجموع 144 بوکسور در این مسابقات شرکت کردند که نشان از شرایط خوب مسابقات بود.

او افزود: در دوره های قبل فدراسیون و دهه های هشتاد هم چند دوره ای لیگ برگزار شد که همان موقع هم ارزشمند بود، ولی چند سالی به دلیل مشکلات تعطیل شد.

خوشبختانه با همت فدراسیون فعلی توانستیم راه دوستان گذشته را ادامه داده و لیگ را مجددا راه اندازی کنیم که قطعا برای پیشرفت این رشته یک قدم مناسب خواهد بود.

دبیر فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که آیا لیگ در بحث درآمدزایی به فدراسیون کمک کرد؟ توضیح داد: فدراسیون یک مبلغی را به عنوان ورودی از تیم ها گرفت که همان پول را هم برای برگزاری مسابقات هزینه کرد.

همانطور که می دانید نباید از بودجه فدراسیون برای برگزاری لیگ استفاده کرد، به همین دلیل با اسپانسرهایی که جذب کردیم هزینه های مد نظر تهیه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامی مالی تیم ملی بوکس با چک برگشتی تحت تعقیب!

حامی مالی تیم ملی بوکس با چک برگشتی تحت تعقیب!