مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-07اقتصادي

کرونا ارتزاق مشاغل غیررسمی را با مشکل جدی مواجه کرده است


یک اقتصاددان با بیان اینکه اثر کرونا بر اقتصاد کشور را باید همراه با تحریم ها تحلیل کرد، یادآور شد که تاخیر در ورود واکسن کرونا به کشور یکی از عواملی است که باعث شده اقتصاد کشور لطمه های جدی از کرونا ببیند و ارتزاق بسیاری از افرادی که از طریق مشاغل و فعالیت .

- ایسنا/خوزستان یک اقتصاددان با بیان اینکه اثر کرونا بر اقتصاد کشور را باید همراه با تحریم ها تحلیل کرد، یادآور شد که تاخیر در ورود واکسن کرونا به کشور یکی از عواملی است که باعث شده اقتصاد کشور لطمه های جدی از کرونا ببیند و ارتزاق بسیاری از افرادی که از طریق مشاغل و فعالیت های غیر رسمی درآمد داشتند را با مشکل جدی مواجه کرده است.

مرتضی افقه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اثر کرونا بر اقتصاد کشور را باید همراه با تحریم ها تحلیل کرد زیرا کشورهایی که به لحاظ اقتصادی وضعیت مطلوبی داشتند کمتر از کرونا آسیب دیده اند اما ایران به دلیل تشدید تحریم و فشارهای اقتصادی، ضربه مهلکی از کرونا خورد و اقتصادمان آسیب دید.

وی افزود: کرونا اگرچه بخش های قابل توجه از واحدهای اقتصادی را به تعطیلی کشاند و بیکاری زیادی را در کشور ایجاد کرد اما برای برخی از بخش ها از جمله بخش های اینترنتی، پزشکی، غذایی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا ارتزاق مشاغل غیررسمی را با مشکل جدی مواجه کرده است

کرونا ارتزاق مشاغل غیررسمی را با مشکل جدی مواجه کرده است