مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-07فرهنگي

برگزیدگان جشنواره کسب و کارها و محصولات فرهنگی«خه لات» در کردستان تجلیل شدند


برگزیدگان نخستین جشنواره کسب و کارها و محصولات فرهنگی«خه لات» از سری برنامه های ششمین دوره جایزه کالاهای فرهنگی«فیروزه» در سنندج تجلیل شدند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آیین اختتامیه نخستین جشنواره کسب و کارها و محصولات فرهنگی خه لات استان کردستان از سری برنامه های ششمین دوره جایزه کالاهای فرهنگی (فیروزه) با موضوعات محصولات و هدایای فرهنگی بومی، کسب و کارهای نوپا استارتاپ، تولیدات دیجیتالی فرهنگی، ادوات موسیقی، عروسک سازی، زیورآلات با نمادهای و ارزش های ایرانی- اسلامی پیش از ظهر امروز در مجتمع فرهنگی فجر سنندج برگزار شد.

مختار هاشمی عضو اتاق بازرگانی سنندج در این آیین با ارائه توضیحاتی در خصوص اقتصاد هنر اظهار کرد: توجه به هنر و وضعیت هنرمندان در استان کردستان ضروری است و نیاز است به وضعیت معیشتی هنرمندان عرصه های مختلف از جملع صنایع دستی، هنرهای تجسمی و موسیقی توجه شود.

  وی نگاه به اقتصاد هنر از جمله تولیدات فرهنگی هنری را مورد تاکید قرار داد و گفت: این مهم جنبه سودگرایانه دارد و توجه به هنر برای کشف ظرفیت های پنهان از نبوغ و خلاقیت به شمار می رود.

وی اعلام کرد: تعامل بین اقتصاد و هنر مولفه ای اساسی در توسعه هنر است و جادوی کارهای هنری بی شک اقتصاد را شگفت زده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره کسب و کارها و محصولات فرهنگی«خه لات» در کردستان تجلیل شدند

برگزیدگان جشنواره کسب و کارها و محصولات فرهنگی«خه لات» در کردستان تجلیل شدند