مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-07سياسي

حرکت دانشگاه آزاد براساس فناوری توسعه یافته است


آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با حضور رییس این دانشگاه و معاون منابع انسانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار شد.

- ایسنا/هرمزگان آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با حضور رییس این دانشگاه و معاون منابع انسانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان صبح امروز(17 اسفندماه) در این آیین مأموریت دانشگاه آزاد اسلامی را منطبق بر ظرفیت های موجود منطقه برشمرد و اظهار کرد: امروز این دانشگاه براساس سند آمایش سرزمین و مأموریت هدفمند به سمت توسعه پایدار در حرکت است.

احسان کامرانی، حرکت دانشگاه را براساس فناوری توسعه یافته ارزیابی و تأکید کرد: شعار کارآفرینی باید با تلاش، پشتکار و همت دانشگاهیان عملیاتی شود و رسیدن به دانشگاه های نسل سوم و چهارم با سرعت بخشیدن به داده های علمی، پژوهشی و فناوری سرعت بگیرد.

وی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با هدایت نماینده ولی فقیه در این استان از پیشگامان تبیین گام دوم انقلاب بوده که سند جامع آن توسط اساتید دانشگاه براساس رشته تخصصی با محور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت دانشگاه آزاد براساس فناوری توسعه یافته است

حرکت دانشگاه آزاد براساس فناوری توسعه یافته است