مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-07سياسي

ساماندهی محلات آسیب خیز پایتخت با همکاری سمن ها


عضو شورای شهر تهران با اشاره به نقش سازمان های مردم نهاد در ساماندهی محلات آسیب خیز تهران گفت: معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران باید امکانات لازم را در اختیار سمن ها قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدآرش حسینی میلانی در صحن امروز شورای شهر در تذکری در مورد منع فعالیت سمن ها در محلات آسیب خیز تهران گفت: مشکلاتی برای فعالیت سازمان های مردم نهاد در منطقه 12 پیش آمده که باید رفع این چالش مدنظر مدیران قرار گیرد.

وی گفت: نقش معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این زمینه حائز اهمیت است و باید در راستای سیاست های ابلاغی شورای شهر همه امکانات لازم برای فعالیت سمن ها به ویژه در محله هرندی فراهم شود.

این عضو شورای شهر تهران در ادامه به روز جهانی حیات وحش اشاره کرد و گفت: مجموعه محیط زیست شهری تهران به انجمن یوزپلنگ ایرانی کمک کرده و فضایی را در اختیار آنها قرار داده است ولی متأسفانه برخی از واحدها در شهرداری تهران پیگیر هستند که این دفتر و فضا را در اختیار انجمن ملی قرار دهند به این بهانه که یوزپلنگ چه ربطی به تهران دارد.

میلانی تصریح کرد: کلانشهرهای دنیا برای حمایت از تنوع زیستی کشورشان سرمایه گذاری می کنند و از هزاران ملکی که در اختیار دارند بخشی را به این قسمت اختصاص می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی محلات آسیب خیز پایتخت با همکاری سمن ها

ساماندهی محلات آسیب خیز پایتخت با همکاری سمن ها