مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-07سياسي

برگزاری هفتمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در مازندران


مسئول نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس مازندران از برگزاری هفتمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در مازندران همزمان با دومین روز از هفته بزرگداشت شهدا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، گلی کهنسال کلکناری از برگزاری هفتمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در مازندران خبر داد و اظهار کرد: این برنامه بر اساس ابلاغ بنیاد مرکز به مناسبت ولادت حضرت بی بی فاطمه زهرا (س) در تکریم مادران و همسران شهدا یکشنبه 17 اسفند با سخنرانی آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار می شود.

وی این برنامه را فرصت ارزشمندی برای تجلیل از تلاش ها وازخودگذشتگی های این قشر از جامعه دانست که در راه اسلام و پاسداری از ارزش های دینی و انقلابی داشته اند.

کهنسال کلکناری ادامه داد: زنان، بویژه مادران و همسران شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهم و تاثیرگذاری را ایفا کرده اند و بسترساز فعایت های مهمی بوده اند زیرا فرزندانی را تربیت کردند که در مبارزه با استکبار و طاغوت بدون هیچ گونه ترس و هراسی حتی از جان و خانواده خود نیز گذشتند.

این مسئول افزود: خانواده های معظم شهدا با حضور فعال خود در عرصه های مختلف همیشه موجب تقویت نظام شده اند و در پیروی از ولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفتمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در مازندران

برگزاری هفتمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در مازندران