مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-07فناوري

چرخ مخابرات نمی چرخد/ «بیت استریم» 3 سال متوقف مانده بود


مدیرعامل شرکت مخاهمه ما به نوعی با شرکت مخابرات درگیر هستیم؛چه در بخش تلفن ثابت و چه در بخش همراه و استفاده از اینترنت؛اخیراً وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که مخابرات زیانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مخابرات، مجید سلطانی در گفتگویی درباره وضعیت فعلی شرکت مخابرات گفت: همه ما به نوعی با شرکت مخابرات درگیر هستیم؛ چه در بخش تلفن ثابت و چه در بخش همراه و استفاده از اینترنت.

اخیراً محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که مخابرات زیانده است و نباید زیان خود را از جیب مردم بپردازد.

بعد هم اعلام کرده طلب کارکنان مخابرات باید توسط این شرکت انجام شود اما در عین حال مسئولان شرکت مخابرات می گویند برخی سیاست های مجلس و دولت باعث زیان بیشتر شرکت مخابرات شده است؛ شرکت مخابراتی که 12 سال پیش به بخش خصوصی واگذار و بورسی شد و بررسی صورت های مالی این شرکت نشان می دهد امسال وضعیت خوبی در بازار سرمایه نداشته است.

این که شرکت مخابرات با چه وضعیتی قرار است به حیات خود ادامه دهد و چه شرایطی در بازار سرمایه خواهد داشت سؤالاتی است که جام جم از مجید سلطانی، مدیرعامل مخابرات ایران پرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ مخابرات نمی چرخد/ «بیت استریم» 3 سال متوقف مانده بود

چرخ مخابرات نمی چرخد/ «بیت استریم» 3 سال متوقف مانده بود