مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-07اقتصادي

لایحه قانون آب به کجا رسید؟


لایحه قانون آب (ویرایش نخست) به طور رسمی در تاریخ 9 بهمن ماه در حضور وزیر نیرو رونمایی شد و آن طور که مدیرکل دفتر برنامه ریزی کلان آب و آبفای وزارت نیرو اعلام کرده روند دریافت نظرات و پیشنهادات همه گروه ها تا 20 اسفندماه همچنان ادامه دارد.

- لایحه قانون آب (ویرایش نخست) به طور رسمی در تاریخ 9 بهمن ماه در حضور وزیر نیرو رونمایی شد و آن طور که مدیرکل دفتر برنامه ریزی کلان آب و آبفای وزارت نیرو اعلام کرده روند دریافت نظرات و پیشنهادات همه گروه ها تا 20 اسفندماه همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از تاریخ انتشار ویرایش نخست لایحه و به منظور دریافت نظرات صاحبنظران، متخصصان و عموم علاقه مندان، ساز و کار دریافت دیدگاه ها از طریق مکاتبات رسمی، بارگذاری نظرات در پورتال وزارت نیرو (سامانه اختصاصی به روزرسانی قانون آب) و همچنین برگزاری سه نشست تخصصی با نمایندگان دستگاه های اجرایی و حاکمیتی، شرکت های آب منطقه ای، سازمان آب و برق خوزستان و دفاتر تخصصی وزارت نیرو، سمن ها و انجمن های غیردولتی با ارسال دعوتنامه رسمی پیگیری شد.

صدیقه ترابی- مدیرکل دفتر برنامه ریزی کلان آب و آبفای وزارت نیرو در این باره با اشاره به نشست هم اندیشی (ویرایش نخست) لایحه قانون آب با نمایندگان دستگاه های اجرایی و حاکمیتی در دوم اسفندماه سال جاری، گفت: در این جلسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه قانون آب به کجا رسید؟

لایحه قانون آب به کجا رسید؟