مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-07اقتصادي

رتبه مترو تهران در جهان چند است؟


مدیر دفتر هماهنگی اتحادیه جهانی حمل و نقل عمومی (UITP) در تهران گفت: متروی پایتخت به لحاظ طول شبکه خطوط جزو 15 شهر برتر و از نظر میزان جا به جایی مسافران جزو 16 شهر برتر آسیا به شمار می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، محمد منتظری، مدیر دفتر هماهنگی اتحادیه جهانی حمل و نقل عمومی (UITP) در تهران در هشتمین نمایشگاه حمل نقل ریلی و صنایع خدمات وابسته اظهارداشت: روند توسعه خطوط مترو در تهران بسیار خوب و قابل توجه بوده است و متروی تهران به لحاظ طول شبکه خطوط جزو 15 شهر برتر و از نظر میزان جا به جایی مسافران جزو 16 شهر برتر آسیا به شمار می آید.

  وی تصریح کرد: احداث هر ایستگاه و خط جدید مترو می تواند گامی در راستای حل معضل ترافیک و معضلات ناشی از آن مانند آلودگی های زیست محیطی و .

باشد.

منتظری در ادامه گفت: یکی از فاکتورهای پیشرفت و توسعه در تمام دنیا، میزان گسترش حمل و نقل عمومی و به ویژه شبکه خطوط مترو محسوب می شود و در واقع می توان گفت که مترو نماد پیشرفت و توسعه هر شهر به حساب می آید و از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

مدیر هماهنگی اتحادیه بین المللی حمل و نقل عمومی در ایران با بیان اینکه توسعه مترو امروز یکی از مطالبات اصلی شهروندان تهرانی محسوب می شودگفت: توسعه مترو باعث ایجاد شغل های مستقیم و غیر مستقیم زیادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه مترو تهران در جهان چند است؟

رتبه مترو تهران در جهان چند است؟