مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-07اقتصادي

طرح پرورش شتر در آران وبیدگل اجرایی می شود


رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: طرح پرورش شتر با سرمایه گذاری 250 میلیارد ریالی در آران و بیدگل اجرا می شود.

- سیدجواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم توسعه راه های روستایی در شکوفایی اقتصاد کشور اظهار داشت: تأسیس و بازسازی این جاده ها باعث می شود که روستاییان با برخورداری از مزایای آن کمتر به شهرها مهاجرت کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات موجود در شرایط کنونی برای توسعه راه ها به خصوص جاده های روستایی تأمین قیر است، ابراز داشت: با پیگیری های انجام شده بیش از 30 میلیارد ریال برای تأمین قیر جاده های روستایی منطقه کاشان در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طی سال های گذشته خوشبختانه در زمینه دیگر زیرساخت های لازم برای توسعه زندگی روستایی مانند آب، برق، گاز و تلفن اقدامات مؤثری انجام شده است، تصریح کرد: با توسعه راه های روستایی یکی دیگر از زنجیره زیرساخت های توسعه روستایی تکمیل شده و از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری می شود.

وی از لزوم توسعه اشتغال و کارآفرینی برای مردم خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از راه های توسعه اشتغال استفاده از ظرفیت ها و امکانات محلی هر شهر و روستاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پرورش شتر در آران وبیدگل اجرایی می شود

طرح پرورش شتر در آران وبیدگل اجرایی می شود