مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-07اقتصادي

گاز در زمستان کم نیاورد


معاون وزیر نفت در امور گاز اعلام کرد که شرکت ملی گاز ایران وظیفه خود را در زمینه تأمین و انتقال پایدار گاز در زمستان 99 به خوبی انجام داده است.

- معاون وزیر نفت در امور گاز اعلام کرد که شرکت ملی گاز ایران وظیفه خود را در زمینه تأمین و انتقال پایدار گاز در زمستان 99 به خوبی انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن منتظرتربتی در آخرین نشست سوخت زمستانی این شرکت، ضمن قدردانی از همه کارکنان حوزه تأمین، پالایش، انتقال و توزیع گاز طبیعی به ویژه مدیریت و کارکنان دیسپچینگ این شرکت که نقش مهمی در مدیریت جریان انتقال و توزیع گاز در سراسر کشور دارند، عبور همراه با آرامش از زمستان 99 را نتیجه تلاش گروهی و همت مضاعف کارکنان شرکت ملی گاز ایران دانست.

وی گفت: آرامش موجود در جامعه در فصل زمستان به واسطه مدیریت خوب انجام شده در صنعت گاز، برنامه ریزی مناسب، تلاش مضاعف و استفاده از تجربه اندوخته شده در این شرکت در کنار اعتماد و همدلی مدیران بخش های گوناگون نسبت به یکدیگر و کاری که انجام می دهند به دست آمد و با اینکه میانگین دما به نسبت پاییز و زمستان 98، افت و خیز بیشتری داشت و مصرف گاز در بخش های مختلف افزایش یافت، اما هیچ مشکلی در تأمین و عرضه گاز به وجود نیامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز در زمستان کم نیاورد

گاز در زمستان کم نیاورد