مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-07اقتصادي

زیاده خواهی عامل اخلال در بازار است


استاندار فارس با تاکید بر اینکه باید هماهنگی بین اتحادیه های صنفی، جهاد کشاورزی، صمت و تعزیرات در تعیین قیمت کالا در بازار ایجاد شود، گفت: اگر همه به حق خود راضی باشند، - ایسنا/فارس استاندار فارس با تاکید بر اینکه باید هماهنگی بین اتحادیه های صنفی، جهاد کشاورزی، صمت و تعزیرات در تعیین قیمت کالا در بازار ایجاد شود، گفت: اگر همه به حق خود راضی باشند، قیمتی که در بازار ارائه می شود، مصرف کننده هم راضی است اما آنجایی مشکل ایجاد می شود که عده ای دنبال زیاده خواهی هستند.

عنایت الله رحیمی یکشنبه 17 اسفند در شورای کشاورزی فارس با بیان اینکه باید بپذیریم که مردم ارزیاب عملکرد مسئولان هستند، گفت: ممکن است ما در چارچوب کاری، خودمان را موفق قلمداد کنیم اما مصرف کنندگان نهایی محصول، کالا و خدمت، ما را ارزیابی می کنند.

او افزود: علی رغم تلاش های ارزنده و خوب مجموعه جهاد کشاورزی به ویژه مرکز تحقیقات کشاورزی اما در زمان نیاز با مشکل مواجه هستیم.

استاندار فارس با طرح سئوالی مبنی بر اینکه چرا بذر جو دیم به موقع دست کشاورز نمی رسد و چرا بذر گندم اصلاح شده کم آب بر که مثلا قرار است در جنوب به صورت دیم یا آبی کشت شود به موقع توزیع نمی شود؟ گفت: برای این چراها باید راهکار پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیاده خواهی عامل اخلال در بازار است

زیاده خواهی عامل اخلال در بازار است