مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-07سياسي

«آیت الله سیستانی» آخرین میخ را بر تابوت طرح عادی سازی روابط با تل آویو کوبید


نماینده و فرزند مرجع تقلید نجف اشرف با اشاره به محتوای دیدار پاپ فرانسیس با مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق، گفت: «آیت الله سیستانی» آخرین میخ را بر تابوت طرح عادی سازی روابط با تل آویو کوبید.

- نماینده و فرزند مرجع تقلید نجف اشرف با اشاره به محتوای دیدار پاپ فرانسیس با مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق، گفت: آیت الله سیستانی آخرین میخ را بر تابوت طرح عادی سازی روابط با تل آویو کوبید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، شیخ علی النجفی نماینده و فرزند آیت الله شیخ حسین النجفی مرجع تقلید نجف اشرف سخنانی را در خصوص محتوای دیدار اخیر پاپ فرانسیس با مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی با اشاره به اظهارات آیت الله سیستانی در دیدار با رهبر کاتولیک های جهان گفت: آیت الله سیستانی آخرین میخ را بر تابوت طرح عادی سازی روابط با تل آویو کوبید.

نماینده این مرجع دینی در نجف اشرف با بیان اینکه طرح عادی سازی روابط نمی تواند از کانال نجف اشرف عبور کند، گفت: مرجعیت عراق به طور صریح دیدگاه خود در خصوص عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

وی با تأکید بر اینکه گفتگوی ادیان مسأله جدیدی نیست، یادآور شد: گفتگوی میان آیت الله سیستانی و پاپ از اهمیت بسزایی در مسیر گفتگوی دینی برخوردار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آیت الله سیستانی» آخرین میخ را بر تابوت طرح عادی سازی روابط با تل آویو کوبید

«آیت الله سیستانی» آخرین میخ را بر تابوت طرح عادی سازی روابط با تل آویو کوبید