مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-07اجتماعي

فعالیت 11 هزار نیروی تخصصی در مراکز خدمات بهزیستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان بهزیستی کشور، به اسـتناد بنـد4 ماده 26 قانـون تنظیم بخشـی از مقـررات مالی دولـت، الگوی تاسـیس مراکز غیردولتی تحت عنوان مراکز خدمات بهزیسـتی مثبت زندگی در پهنه بندی مناسـب و متناسـب بـا پراکندگـی .

- سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد بیش از 11 هزار نیروی حرفه ای و تخصصی با رشته تحصیلی مرتبط در مراکز خدمات بهزیستی موسوم به مثبت زندگی مشغول به کار می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از سازمان بهزیستی کشور، به اسـتناد بنـد4 ماده 26 قانـون تنظیم بخشـی از مقـررات مالی دولـت، الگوی تاسـیس مراکز غیردولتی تحت عنوان مراکز خدمات بهزیسـتی مثبت زندگی در پهنه بندی مناسـب و متناسـب بـا پراکندگـی جغرافیایـی و سـکونت گاه های گروه هـای هـدف تحت پوشـش در سـطح کشـور برنامه ریـزی و راه اندازی می شود.

بنا به این گزارش، مراکز مثبت زندگی به عنوان بهزیستی های کوچک خدمات 22 گانه بهزیستی را به صورت رایگان به گروه های هدف تحت پوشش سازمان و براساس مکان و موقعیت گروه های هدف ارائه می کنند.

این گزارش افزوده است: در راه اندازی این مراکز به محورهای مختلف به مواردی همچون مشارکت مردمی، محله محوری، تسهیل دسترسی، خانواده محوری، مددکار محوری، توجه به دولت الکترونیک، ارتقای سلامت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 11 هزار نیروی تخصصی در مراکز خدمات بهزیستی

فعالیت 11 هزار نیروی تخصصی در مراکز خدمات بهزیستی