مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:102021-03-07اجتماعي

هوای گلستان در هفته جاری بارانی است


رییس گروه پیش بینی هواشناسی گلستان گفت: تا پایان هفته جاری سه موج کوتاه و بلند جوی استان را تحت تأثیر قرار می دهد.

- ایسنا/گلستان رییس گروه پیش بینی هواشناسی گلستان گفت: تا پایان هفته جاری سه موج کوتاه و بلند جوی استان را تحت تأثیر قرار می دهد.

محمود محمدقلی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز با توجه به تقویت جریانات جنوبی در شاهد افزایش دما به میزان 4 درجه در مناطق غربی و 10 تا 12 درجه در مناطق شرقی استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه از امشب سه موج استان را تحت تأثیر قرار می دهد، گفت: موج کوتاهی از امشب وارد استان شده و تا ظهر فردا به فعالیتش ادامه می دهد که پیامد آن افزایش ابر، بارش پراکنده و گاهی وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

رییس گروه پیش بینی هواشناسی گلستان ادامه داد: موج کوتاه دیگری از روز سه شنبه استان را تحت تأثیر قرار می دهد که افزایش ابر و بارش های پراکنده را به همراه خواهد داشت.

محمدقلی پور با اشاره به اینکه میزان بارش ها در این دو موج قابل ملاحظه نخواهد بود، یادآور شد: موج بلند و ناپایداری قوی از پنجشنبه شب وارد استان می شود که بارش های قابل ملاحظه ای را به همراه دارد.

وی افزود: کاهش 10 تا 12 درجه ای دما، بارندگی، پدیده مه غلیظ و ریزش برف در مناطق کوهستانی و سردسیر استان از دیگر پیامدهای این سامانه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای گلستان در هفته جاری بارانی است

هوای گلستان در هفته جاری بارانی است