مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-07سياسي

جبهه فرهنگی انقلاب به مقوله آموزش ورود کند/لزوم کادرسازی برای آینده


امام جمعه یزد بر ورود جبهه فرهنگی انقلاب به مقوله آموزش تاکید کرد و گفت: 260 هزار دانش آموز و معلمان دانشگاه فرهنگیان، ظرفیتی است که باید برای کادرسازی از آنها استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با دبیر جبهه فرهنگی خراسان جنوبی و فعال جبهه فرهنگی استان مرکزی با محور تشکیل مجمع تخصصی فارغ التحصیلان طرح ولایت آیت الله انجام گرفت اما برای 10 سال آینده و نسل های بعدی نیز باید به دنبال تربیت نیرو و کادرسازی باشیم.

ناصری با اشاره به تشکیل موسسه امام خمینی(ره) و تربیت نیرو در قالب طرح ولایت بیان کرد: موفقیت مرحوم آیت الله مصباح یزدی این بود که گام نخست را از آموزش برداشت و به فرموده امام راحل که ببینید دشمن از کجا به شما ضربه می زند تا از همان جا شروع به مقابله کنید، جامه عمل پوشاند.

 تبعات حذف تفکر، تعقل و تدین از سیستم آموزشی در جامعه هویدا شد امام جمعه یزد تاکید کرد: دشمنان ما از 100 سال پیش سیستم آموزشی را تغییر دادند و تفکر، تعقل و تدین را از این سیستم حذف کردند و آموزش های سطحی را در مدارس به راه انداختند و امروز شاهد آسیب ها و تبعات آن هستیم.

وی با اشاره به این که در حال حاضر 260 هزار دانش آموز در استان یزد وجود دارد، عنوان کرد: سئوال این است که نیروهای ارزشی و انقلابی چقدر برای تربیت و آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه فرهنگی انقلاب به مقوله آموزش ورود کند/لزوم کادرسازی برای آینده

جبهه فرهنگی انقلاب به مقوله آموزش ورود کند/لزوم کادرسازی برای آینده