مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-07حوادث

عاملان درگیری مقابل بیمارستان مدنی کرج دستگیر شدند


افرادی که شب گذشته در مقابل بیمارستان مدنی اقدام به درگیری و برهم زدن نظم عمومی کرده بودند، توسط پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شدند.

- ایسنا/البرز فرمانده انتظامی استان گفت: افرادی که شب گذشته در مقابل بیمارستان مدنی اقدام به درگیری و برهم زدن نظم عمومی کرده بودند، توسط پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شدند.

سردارعباسعلی محمدیان گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی و اعلام خبر درگیری و برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط سه نفر از اوباش در مقابل بیمارستان مدنی کرج، بلافاصله ماموران انتظامی به محل درگیری اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که این اوباش قبل از رسیدن عوامل انتظامی از محل متواری شده بودند، افزود: در ادامه ماموران پلیس امنیت عمومی بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار داده و در بررسی های اولیه متوجه شدند که در این حادثه سه نفر از اوباش شناسنامه دار سطح استان به دلیل موضوعات شخصی در مقابل بیمارستان مدنی با یکدیگر درگیر شده و با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی کرده اند.

سردار محمدیان اظهار کرج: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه هر سه متهم را در منطقه حصارک شناسایی کرده و در چند عملیات غافلگیرانه هر سه اوباش را در کمتر 24 ساعت دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان درگیری مقابل بیمارستان مدنی کرج دستگیر شدند

عاملان درگیری مقابل بیمارستان مدنی کرج دستگیر شدند