مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-07اقتصادي

برگزاری حراجی ها ممنوع است/ کاهش تردد اتوبوس ها به محدوده مرکزی شهر تبریز


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: براساس دستور کار ستاد مبارزه با کرونا تا 15 فرودین ماه سال آینده باید از برگزاری حراجی ها جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عباسعلی درستی امروز در در جلسه کمیته نظارت ستاد مقابله با کرونا ، اظهار داشت: براساس دستور کار ستاد مبارزه با کرونا از 15 اسفند ماه جاری تا 15 فرودین ماه سال آینده باید از برگزاری حراجی ها جلوگیری شود.

وی گفت: همچنین باید در آجیلی ها و قنادی ها نیز رعایت شیوه نامه ها و مراقبت ها تشدید شود و برای جلوگیری از ازدحام مردم برنامه ریزی کنند.

درستی ادامه داد: برگزاری کنسرت ها در رستوران ها با شرط اینکه فقط 50 درصد رستوران استفاده شود و مابقی صندلی ها باید جمع آوری شود قابل قبول است.

وی با بیان اینکه رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی در پایانه های برون شهری کاهش یافته است، از شهرداری و راه و ترابری خواست نسبت به این موضوع به جد ورود کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار داشت: برای جلوگیری از ازدحام مردم در بازار باید تردد اتوبوس های شرکت واحد به محدوده مرکزی شهر تبریز کاهش یابد.

انتهای پیام/60027


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری حراجی ها ممنوع است/ کاهش تردد اتوبوس ها به محدوده مرکزی شهر تبریز

برگزاری حراجی ها ممنوع است/ کاهش تردد اتوبوس ها به محدوده مرکزی شهر تبریز