مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-07اقتصادي

کشتار مرغ هیچ کاهشی ندارد/ مشکل در توزیع است


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان این که با وجود کاهش میزان عرضه گوشت مرغ و کمبود این کالا در بازار، مشکلی از بابت تولید و کشتار نداریم و میزان کشتار هیچ کاهشی نداشته است، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان این که با وجود کاهش میزان عرضه گوشت مرغ و کمبود این کالا در بازار، مشکلی از بابت تولید و کشتار نداریم و میزان کشتار هیچ کاهشی نداشته است، گفت: مشکل در توزیع است.

اکبر فتحی در گفت وگوی ویژه خبری، در خصوص توضیحات رییس اتحادیه مرغ و گوشت تبریز مبنی بر کاهش یک سومی میزان کشتار مرغ و تولید روزانه تنها 50 تن گوشت مرغ در استان، گفت: آماری که مبتنی بر اصول و از منابع موثق بیان نشود، به جز تشویش اذهان عمومی کارایی دیگری نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به فعالیت 11 کشتارگاه در سطح استان، افزود: کمترین میزان کشتار مرغ استان تاکنون 150 تن بوده و میزان مصرف روزانه نیز بین 230 الی 240 تن است.

وی ادامه داد: با استناد به آمار موثق، میزان جوجه ریزی مشخص شده در سامانه سماسد (محل ثبتنام مرغداران جهت دریافت نهاده دامی)، کنترل های مشخصی که در طول پرورش مرغ انجام می گیرد و بنا بر صدور مجوزهای تایید، حمل و عرضه مرغ به کشتارگاه، کاهش تولید مرغ رخ نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتار مرغ هیچ کاهشی ندارد/ مشکل در توزیع است

کشتار مرغ هیچ کاهشی ندارد/ مشکل در توزیع است