مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-07بين الملل

اعتراضات علیه دولت مستعفی یمن در عدن و حضرموت


دو شهر عدن و حضرموت شنبه شب صحنه تظاهرات شبانه علیه دولت مستعفی یمن بود و معترضان مسیرهای اصلی را در اعتراض به نابسامانی خدمات بستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید، تظاهرکنندگان شنبه شب مسیرهای اصلی را در شهرستان خور مکسر در عدن با لاستیک های به آتش کشیده بستند و شعارهایی را علیه دولت مستعفی یمن و ائتلاف سعودی امارتی سر دادند.

شاهدان عینی اعلام کردند که نیروهایی از پلیس عدن به این مکان آمده تا خیابان اصلی منتهی از ساحل ابین به شهرستان کریتر را باز کنند، اما اعتراضات به درگیری با گلوله جنگی میان برخی از تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی انجامید.

یک منبع خاطرنشان کرد که دامنه درگیری ها به تعدادی از محله های شهرستان خور مکسر کشیده شد و استحکامات امنیتی نیز برای بازداشت افرادی که به سمت خودروهای گشت زنی پلیس گلوله جنگی شلیک کرده بودند، رسید.

منابع دیگر از تنش امنیتی تا بامداد یکشنبه و یورش نیروهای امنیتی برای پیدا کردن افراد مسلح در میان تظاهرکنندگان خبر دادند و دراین راستا، تعدادی از تظاهرکنندگان نیز بازداشت شدند.

رسانه های حامی شورای انتقالی جنوب یمن که مورد حمایت امارات است، تظاهرکنندگانی که اقدام به شلیک گلوله جنگی به سمت پلیس کرده بودند، آشوبگر و اراذل توصیف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات علیه دولت مستعفی یمن در عدن و حضرموت

اعتراضات علیه دولت مستعفی یمن در عدن و حضرموت