مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-07بين الملل

بحران امنیت سایبری جهانی در پی هک اکسچنج مایکروسافت


حمله پیشرفته به نرم افزار ایمیل تجاری مایکروسافت، به یک بحران امنیت سایبری جهانی تبدیل شده و هکرها در تلاش برای آلوده کردن شمار بیشتری از قربانیان پیش از اقدام شرکتها به ترمیم امنیت سیستمهایشان هستند.

- حمله پیشرفته به نرم افزار ایمیل تجاری مایکروسافت، به یک بحران امنیت سایبری جهانی تبدیل شده و هکرها در تلاش برای آلوده کردن شمار بیشتری از قربانیان پیش از اقدام شرکتها به ترمیم امنیت سیستمهایشان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک مقام بلندپایه سابق دولت آمریکا که از تحقیقات مطلع است، اظهار کرد: این حمله که به گفته مایکروسافت، با فعالیت یک گروه هکری تحت حمایت دولت چین شروع شد، تاکنون دستکم 60 هزار قربانی در سطح جهانی داشته است.

به نظر می رسد بسیاری از این قربانیان شرکتهای کوچک و متوسطی هستند که در عملیات رخنه وسیع این هکرها گیر افتاده اند.

شرکت هانترس که امنیت مشتریان را رصد می کند، در پست وبلاگی اعلام کرد قربانیان این حمله سایبری که تاکنون شناسایی شده اند، شامل بانکها و شرکتهای برق و همچنین خانه های سالمندان و یک شرکت تولید بستنی هستند.

یک شرکت امنیت سایبری آمریکایی که مایل نبود نامش فاش شود، به بلومبرگ اعلام کرد کارشناسانش با حداقل 50 قربانی برای شناسایی اطلاعات به سرقت رفته توسط هکرها و بیرون کردن آنها از شبکه هایشان همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران امنیت سایبری جهانی در پی هک اکسچنج مایکروسافت

بحران امنیت سایبری جهانی در پی هک اکسچنج مایکروسافت