مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-07ورزشي

ایرالکو به شایعات پیرامون واگذاری تیم فوتبال آلومینیوم پایان دهد


استاندار مرکزی با ارسال نامه ای خطاب به مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت آلومینیوم ایران از این شرکت خواست که با انتشار اطلاعیه رسمی به شایعات پیرامون واگذاری تیم فوتبال آلومینیوم پایان دهند.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی با ارسال نامه ای خطاب به مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت آلومینیوم ایران از این شرکت خواست که با انتشار اطلاعیه رسمی به شایعات پیرامون واگذاری تیم فوتبال آلومینیوم پایان دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلی آقازاده در این نامه آورده است: طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر فروش تیم فوتبال آلومینیوم اراک در فضای استان شنیده می شود.

به اطلاع می رساند در مقطع کنونی و حداقل تا پایان فصل رقابت های لیگ برتر، فروش یا مذاکره برای فروش تیم، از نظر این استانداری و شورای تامین استان به هیچوجه به صلاح نیست.

گسترش همین شایعات از یک سو و رفتن بدون اطلاع سرمربی و عملکرد نه چندان مثبت مدیریت باشگاه، متاسفانه باعث شکست سنگین تیم در تاریخ 16 اسفندماه 99 و افسردگی هواداران باشگاه آلومینیوم اراک شد که می تواند در تضعیف روحیه تیم و بازیکنان موثر باشد.

انتظار همگان آن است که شرکت ایرالکو با انتشار اطلاعیه رسمی به کلیه این شایعات خاتمه داده و موجبات آرامش خاطر بازیکنان و هواداران را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرالکو به شایعات پیرامون واگذاری تیم فوتبال آلومینیوم پایان دهد

ایرالکو به شایعات پیرامون واگذاری تیم فوتبال آلومینیوم پایان دهد