مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-07سياسي

کلاهبرداری با طرح چند سوال/جواب دادن به سوالات مساوی باختن شماست!


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به اینکه پیام «با جواب دادن به چند سؤال برنده یک جایزه رایگان شدم شما هم اقدام کنید»، با هدف کلاهبرداری طراحی شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، در حاشیه نشست شورای مدیران دادگستری در جمع خبرنگاران، ضمن تأکید بر هوشیاری کاربران فضای، گفت: برخی از لینک های ارسالی تنها با هدف کلاهبرداری طراحی شده است که امروزه شاهد انواع آن ها در بستر مجازی هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز بیان کرد: اخیرا در یکی از پیام رسان های خارجی پیامی با اکانت کاربر قربانی برای فریب نزدیکان وی با این مضمون ارسال می شد که با جواب دادن به چند سؤال برنده یک جایزه رایگان شدم شما هم اقدام کنید .

وی افزود: پس از بررسی های کارشناسی و از آنجایی که هویت این صفحه اینترنتی ناشناخته بود در هماهنگی با معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور و به منظور پیشگیری از سوء استفاده و کلاهبرداری از کاربران، دستور مسدودسازی این صفحه اخذ شد.

مددی بر تاکید بر لزوم افزایش آموزش های مقابله با روش های فریبکارانه هکرها به کاربران و درخواست از دستگاه های مسؤول به منظور ایجاد محتواهای آموزشی، یادآور شد: توجه به اصول اولیه مبنی بر عدم ارسال اطلاعات کاربری به اشخاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با طرح چند سوال/جواب دادن به سوالات مساوی باختن شماست!

کلاهبرداری با طرح چند سوال/جواب دادن به سوالات مساوی باختن شماست!