مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-07بين الملل

خبار ضد و نقیض رسانه های خارجی مبنی بر «گفتگو های امیدوار کننده ایران و غرب»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طی روز های اخیر و پس از عقب نشینی آمریکا و اروپا از صدور قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام، شایعاتی از سوی رسانه های غربی مبنی بر ارسال پیام های مثبت از سوی ایران به غرب منتشر شد که این گونه القا می کرد گویا ایران برای .

- خبار ضد و نقیض رسانه های خارجی مبنی بر گفتگو های امیدوار کننده ایران و غرب طی روز های اخیر و پس از عقب نشینی آمریکا و اروپا از صدور قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام، شایعاتی از سوی رسانه های غربی مبنی بر ارسال پیام های مثبت از سوی ایران به غرب منتشر شد که این گونه القا می کرد گویا ایران برای عقب نشینی از مواضع مقتدرانه خود، چراغ سبز نشان داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طی روز های اخیر و پس از عقب نشینی آمریکا و اروپا از صدور قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام، شایعاتی از سوی رسانه های غربی مبنی بر ارسال پیام های مثبت از سوی ایران به غرب منتشر شد که این گونه القا می کرد گویا ایران برای عقب نشینی از مواضع مقتدرانه خود، چراغ سبز نشان داده است.

درباره اهداف انتشار چنین شایعاتی که البته در داخل کشورمان نیز با تکذیب قاطعی از سوی دستگاه های مسؤول مواجه نشده است با سیدمحمد مرندی، استاد دانشگاه گفتگو کرده و از او پرسیده ایم که ادامه این روند بدون موضعگیری قاطع از سوی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبار ضد و نقیض رسانه های خارجی مبنی بر «گفتگو های امیدوار کننده ایران و غرب»

خبار ضد و نقیض رسانه های خارجی مبنی بر «گفتگو های امیدوار کننده ایران و غرب»