مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-07سياسي

نماینده بهشهر: سفرهای نوروزی تهدیدی برای سلامت جامعه است


نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انجام سفرهای نوروزی در این شرایط به مصلحت کشور نیست و بهتر است با رعایت پروتکل های بهداشتی و نرفتن به سفر کمی از فشار کادر درمانی کشور کم کنیم.

- نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انجام سفرهای نوروزی در این شرایط به مصلحت کشور نیست و بهتر است با رعایت پروتکل های بهداشتی و نرفتن به سفر کمی از فشار کادر درمانی کشور کم کنیم.

غلامرضا شریعتی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از رفتن به سفرهای نوروزی، بیان کرد: متاسفانه ویروس کرونا همچنان در سطح کشور در حال چرخش است و وجود ویروس انگلیسی نیز خطر این بیماری را تشدید کرده است.

در حدود یک سال و اندی که دنیا درگیر این ویروس شده، هر زمانی که مردم پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری را رعایت کردند ما توانستیم این بیماری را کنترل کنیم اما هر زمانی که نسبت به دستورالعمل های ابلاغی بی توجهی شده متاسفانه شیوع بیماری اوج گرفته و تلفات زیادی برجای گذاشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: .

برای حفظ سلامتی خود و سایر هموطنان واجب است تا دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیریم.

متاسفانه در چند ماه گذشته و با بی توجهی به دستورالعمل ها و توصیه های بهداشتی شاهد اوج گرفتن این بیماری در سطح استان های مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بهشهر: سفرهای نوروزی تهدیدی برای سلامت جامعه است

نماینده بهشهر: سفرهای نوروزی تهدیدی برای سلامت جامعه است