مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-07اقتصادي

آخرین خبر از شرط سفرهای نوروزی/ رنگ بندی شهرها چه زمانی اعلام می شود؟


سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد کرونا در انجام سفرهای نوروزی ملاک ما رنگ جدید شهرهاست، اما سفر به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است، - جی پلاس؛ سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت : تا پایان سال جاری با ارسال 400 هزار دوز واکسن دیگر از بهارات هند سرجمع تعداد واکسن کرونای روسی، چینی و هندی برای واکسیناسون افراد آسیب پذیر به یک میلیون دوز افزایش خواهد یافت.

علیرضا رییسی شنبه شب در برنامه گفتگوی ویژه خبری اعلام کرد: اولین بخش واکسن کوواکس مربوط به سازمان بهداشت جهانی نیز 28 اسفند تا 10 فروردین ماه به تعداد یک میلیون و 100 هزار دوز وارد کشور خواهد شد که مجموع این واکسن ها برای ادامه واکسیناسیون در کشور به 2 میلیون دوز افزایش خواهد یافت.

وی اظهارداشت: با ورود بخش دوم واکسن کوواکس تعداد واکسن وارداتی تا اردیبشهت ماه سال 1400 به چهار و میلیون و 200 میلیون دوز افزایش می یابد و این سبب خواهد شد واکسیناسیون در کشور با سرعت بیشتری برای افراد آسیب پذیر جامعه ادامه یابد.

رییسی با اشاره به تولید واکسن داخلی نیز گفت: واکسن پاستور اردیبهشت ماه سال آینده آماده خواهد شد و اگر نتایج واکسن برکت نیز به خوبی پیش برود از خرداد ماه ورود این واکسن نیز به نظام سلامت افزایش قابل توجهی خواهد داشت و با احتساب واکسن های واردات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبر از شرط سفرهای نوروزی/ رنگ بندی شهرها چه زمانی اعلام می شود؟

آخرین خبر از شرط سفرهای نوروزی/ رنگ بندی شهرها چه زمانی اعلام می شود؟