مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-07ورزشي

برنامه نهالی برای فردا در تبریز اجرا شد


همزمان با هفته منابع طبیعی، برنامه نهالی برای فردا با حضور هنرمندان، ورزشکاران، اهالی فرهنگ و رسانه و مدیران شهر، در پارک باغمیشه تبریز برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با هفته منابع طبیعی، برنامه "نهالی برای فردا" با حضور هنرمندان، ورزشکاران، اهالی فرهنگ و رسانه و مدیران شهر، در پارک باغمیشه تبریز برگزار شد.

طرح درختکاری نهالی برای فردا با هدف کاشت نهال و گسترش زنجیره سبز تبریز، در پارک باغمیشه اجرا شد.

این طرح به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و با همکاری شهرداری منطقه 5 و سازمان سیما و منظر شهرداری برگزار شد و طی آن اصحاب فرهنگ و هنر، ورزشکاران و فعالان اجتماعی تبریز به منظور سهیم شدن در امر درختکاری و گسترش سرانه فضای سبز تبریز اقدام به کاشت درخت کردند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، در این برنامه علاوه بر مسئولان و مدیران شهری، چهره های رسانه ای، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کلانشهر تبریز هم حضور داشتند و با وجود شرایط نامساعد جوی، در این اقدام ارزشمند مشارکت کردند.

توسعه فضای سبز شهری و همچنین ایجاد حساسیت عمومی نسبت به مقوله مراقبت از درختان و افزایش کاشت و نگهداری از منابع طبیعی با همراهی چهره های محبوب و سرشناس شهر، از جمله اهداف سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه نهالی برای فردا در تبریز اجرا شد

برنامه نهالی برای فردا در تبریز اجرا شد