مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-07حوادث

از پلمب 4 قلیان سرا متخلف تا کشف کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری


طی 24 ساعت گذشته 4 واحد صنفی عرضه قلیان به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در لردگان پلمب، یک خودرو حامل کالای قاچاق در بروجن کشف و عامل 7 فقره سرقت باطری های خودرو در شهرکرد دستگیر شد.

- علی تابش فرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان لردگان با همکاری شبکه بهداشت و درمان ، ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، کاهش جرائم و پیشگیری از ویروس محسوس و نامحسوس بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان افزود: در اجرای این طرح 4 واحد صنفی متخلف عرضه قلیان که بهداشت فردی و عمومی را رعایت نکرده و مصوبات ستاد استانی کرونا را نادیده گرفته بودند پلمب شدند.

وی تصریح کرد: در ادامه این طرح به تعدادی واحد صنفی نیز اخطار کتبی داده شد که در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و رفع نواقص موجود طی مدت زمان مشخص، با آنها نیز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

کشف کالای قاچاق در سری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری14 فرادنبه حین گشت زنی در محور اصلی بروجن به شهرکرد به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن اضافه کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی و با رعایت نکات ایمنی خودرو را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو تعدادی اقلام غذایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پلمب 4 قلیان سرا متخلف تا کشف کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

از پلمب 4 قلیان سرا متخلف تا کشف کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری