مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-07اقتصادي

سفر به مازندران و زنگ خطر خیر چهارم کرونا


رفتن به سفر در روزهای کرونایی ممنوع؛ موضوعی که مسئولان بارها بر آن تاکید کرده اند و متاسفانه همچنان شاهد این اتفاق در تمامی نقاط کشور و به ویژه مازندران هستیم.

- ایسنا/مازندران رفتن به سفر در روزهای کرونایی ممنوع؛ موضوعی که مسئولان بارها بر آن تاکید کرده اند و متاسفانه همچنان شاهد این اتفاق در تمامی نقاط کشور و به ویژه مازندران هستیم.

جولان پلاک های غیربومی در این استان، در روزهای اخیر روز به افزایش گذاشته و هرچند تعداد مبتلایان به ویروس کرونا روند کاهشی را طی می کند اما این افزایش سفر و رفت و آمدهای غیرضروری، زنگ خطر خیز چهارم را نیز به صدا درآورده است.

از آنجا که مازندران به دلیل آب و هوای معتدل و مناسب همواره یکی از انتخاب های گردشگران برای سفر در تعطیلات به ویژه ایام نوروز محسوب می شود و از سویی، بسیاری از مردم، خستگی و کلافه شدن از وضع موجود را برنمی تابند، این موضوع موجب شده تا بیم سفر در تمامی نقاط کشور به ویژه مازندران وجود داشته باشد، موضوعی که به گفته وزیر بهداشت و درمان، کاملا با شیوع گسترده ویروس کرونا در ارتباط است و می تواند پیامدهای جبران ناپذیری بر جای بگذارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چندی پیش به این موضوع واکنش نشان داد و با بیان اینکه عید نوروز در پیش است و ما همه نگران هستیم، گفته که، مسافرت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به مازندران و زنگ خطر خیر چهارم کرونا

سفر به مازندران و زنگ خطر خیر چهارم کرونا