مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-07سياسي

توسعه باید در تمام ابعاد آن اتفاق بیافتد


استاندار آذربایجان شرقی بر توزیع متوازن خدمات عمومی تأکید کرد و گفت: توسعه باید در تمام ابعاد آن اتفاق بیافتد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی بر توزیع متوازن خدمات عمومی تأکید کرد و گفت: توسعه باید در تمام ابعاد آن اتفاق بیافتد.

محمدرضا پورمحمدی در مراسم افتتاح بخشداری کشکسرای از توابع شهرستان مرند، با تأکید بر اینکه همه مسئولان باید به وظایف خود عمل کنند، افزود: مسئولان در کنار وظایف ذاتی باید به مدیریت فرآیندی و فراهم کردن خدمات عمومی برای تمام اقشار مردم نیز توجه جدی داشته باشند.

وی، نیروی انسانی فرهیخته و خلاق را مهم ترین محور توسعه دانست و گفت: خوشبختانه شهرستان مرند و بخش کشکسرای از این ظرفیت به خوبی برخوردار است.

وی افزود: این بخش در کنار انسان های خوش فکر، از یک ظرفیت مهم دیگر بهره مند بوده که تاکنون به خوبی از آن استفاده نشده و آن قرارگیری در مسیر لجستیکی و کریدورهای حمل ونقل بین المللی است.

پورمحمدی، کشاورزی و صنایع دستی را از دیگر ظرفیت های این بخش برشمرد و از مسئولان محلی خواست با وحدت و همدلی در جهت استفاده بهتر از این ظرفیت ها گام بردارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، امنیت را مهم ترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: پشتوانه امنیت پایدار در کشور، مردم هستند و وظیفه همه ماست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه باید در تمام ابعاد آن اتفاق بیافتد

توسعه باید در تمام ابعاد آن اتفاق بیافتد