مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 06:302021-03-07سياسي

افتتاح فاز اول کارخانه تولید کاغذ از سنگ در اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، صبح امروز در مراسم  افتتاح کارخانه تولید کاغذ از سنگ در شهرک خصوصی شهرستان نمین از گزارش مفصل خود به دفتر مقام معظم رهبری در مورد روند سرمایه گذاری و فعالیت های صنعتگران استان و پاسخ در خور تقدیر معظم له برای کارآفرینان، فعالان اقتصادی و حامیان تولید خبر داد.

وی افزود: حمایت بیشتر از تولیدکنندگان و صنعتگران باید سرلوحه همه مسؤولان بوده و مسؤولان باید جاده صاف کن این عزیزان باشند تا هر چه بیشتر شاهد افتتاح کارخانجات متعدد و به تبع آن اشتغال جوانان غیور و ولایی این خطه قهرمان پرور باشیم.

امام جمعه اردبیل از تلاش های رییس کل دادگستری استان و اعضای کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری و تاثیرگذاری این کمیته در حمایت از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی تجلیل نموده و بر ادامه این روند تاکید کرد.

  افتتاح هر کارخانه و اشتغال هر نفر، مانع از طرح یک پرونده قضایی می شود ناصر عتباتی، رییس کل دادگستری استان اردبیل نیز در حاشیه آیین افتتاح این کارخانه بیان داشت:  این مجموعه تولیدی در سه فاز مختلف با محوریت شهرک صنعتی تخصصی پلیمر طراحی و فاز اول آن بعد از یک سال با 750 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و زمینه ایجاد اشتغال برای 75 نفر راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز اول کارخانه تولید کاغذ از سنگ در اردبیل

افتتاح فاز اول کارخانه تولید کاغذ از سنگ در اردبیل