مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-07اقتصادي

اجرای طرح نظارت نوروزی استاندارد در استان اردبیل


مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: طرح نظارت اداره کل استاندارد ویژه ایام نوروز در استان اردبیل اجرا می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: طرح نظارت اداره کل استاندارد ویژه ایام نوروز در استان اردبیل اجرا می شود.

هاشم علایی 17 اسفند با اشاره به نظارت ویژه بر بازار در ایام نوروز اظهار کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندان، طرح نظارتی ویژه ایام نوروز با اولویت مراکز بر عرضه مواد غذایی، بهداشتی، شوینده ها، قطعات خودرو، ترازوهای مورد استفاده در میادین میوه و تره بار در استان اردبیل اجرا می شود.

وی با بیان اینکه با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و عرضه کالا در سطح وسیع و امکان سوء استفاده برخی تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا، لزوم تشدید نظارت بر بازار و همچنین کنترل نازل های سوخت مایع شامل بنزین و گازوییل در جایگاه های عرضه در قالب طرح نوروزی انجام می شود، گفت: طرح نظارتی نوروز از پانزدهم اسفند ماه تا 15 فروردین و با همکاری دیگر ارگانها از جمله کارشناسان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تعزیرات حکومتی استان همزمان با سراسر کشور در دستور کار اداره کل استاندارد استان قرار گرفته است.

وی افزود: در راستای برون سپاری بخشی از فعالیت های دولت به بخش خصوصی، شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده این اداره کل نیز در این باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظارت نوروزی استاندارد در استان اردبیل

اجرای طرح نظارت نوروزی استاندارد در استان اردبیل