مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-07اجتماعي

برفروبی 9000 کیلومتر-باند از راه های آذربایجان شرقی


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از برفروبی 9000 کیلومتر-باند از راه های استان خبر داد.

- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد برفروبی 9000 کیلومتر-باند از راه های آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از برفروبی 9000 کیلومتر-باند از راه های استان خبر داد.

غلامرضا رسول زاده با اعلام این خبر، افزود: در عملیات راهداری زمستانی در بارش های روزهای اخیر در کلیه محورهای استان بیش از 1400 تن مخلوط شن و نمک مورد استفاده قرار گرفته است.

وی افزود: درحال حاضر کلیه راه های شریانی و اصلی استان باز و تردد در آن ها جریان دارد و تنها تعدادی راه روستایی مسدود در مناطق صعب العبور شهرستان های بستان آباد، ورزقان، سراب، کلیبر و هشترود باقیمانده که تلاش می شود تا در سریعترین زمان این راه ها نیز بازگشایی شود.

وی اظهار کرد: در این ایام، نیروهای راهداری اقدام به امدادرسانی به 147 دستگاه خودرو که به دلایل مختلف در برف و کولاک گرفتار شده بودند، کرده است.

رسول زاده تعداد ماشین آلات سبک و سنگین درگیر در عملیات راهداری زمستانی را 376 دستگاه اعلام کرد و گفت: این دستگاه ها شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف خور، نمک پاش، تراکتور و سایر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برفروبی 9000 کیلومتر-باند از راه های آذربایجان شرقی

برفروبی 9000 کیلومتر-باند از راه های آذربایجان شرقی