مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 05:502021-03-07ورزشي

طرحی برای آموزش سربازان با همکاری دو نهاد در خراسان جنوبی


معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از همکاری با جهاددانشگاهی برای برگزاری دوره های طرح مهارت آموزی سربازان وظیفه به منظور آموزش سربازان در سال 99 خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از همکاری با جهاددانشگاهی برای برگزاری دوره های طرح مهارت آموزی سربازان وظیفه به منظور آموزش سربازان در سال 99 خبر داد.

مهدی قناد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس تفاهم نامه های همکاری وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر همکاری و ایفای نقش مبنی بر فرآیند برنامه های طرح جامع مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و بهره گیری از توان تخصصی جهاددانشگاهی به منظور استفاده از ظرفیت علمی، فرهنگی، فناوری، آموزشی و کارآفرینی جهاد دانشگاهی، تفاهم نامه ای بین روسای جهاددانشگاهی و ورزش و جوانان خراسان جنوبی منعقد شد.

وی افزود: پس از انعقاد قرارداد با جهاددانشگاهی، این دستورالعمل در مدار اجرا قرار گرفته و برای 800 سرباز آموزش صورت گرفت.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: سربازان پس از فراغت از سربازی با استفاده از آموزش های پایه و مقدماتی و حتی آموزش های تکمیلی که می آموزند، می توانند در مسیر خوداشتغالی حرکت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحی برای آموزش سربازان با همکاری دو نهاد در خراسان جنوبی

طرحی برای آموزش سربازان با همکاری دو نهاد در خراسان جنوبی