مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 05:402021-03-07سياسي

ضرورت مقابله با تغییر کاربری باغات در همدان


همدان _ رییس کل دادگستری استان همدان گفت: قاطعانه با تغییر کاربری باغات برخورد می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا عدالتخواه در حاشیه آیین درختکاری به مناسبت گرامیداشت هفته درختکاری اظهار کرد: درختکاری سنت و فرهنگ حسنه ای محسوب می شود که در دین مبین اسلام به ترویج آن تشویق شده ایم و در این حوزه نیز سازمان های مردم نهاد اقدامات قابل توجهی در همدان انجام داده اند.

وی با بیان اینکه باید برای حفظ فضای سبز از درختانی متناسب با اقلیم و جغرافیای منطقه بهره گرفت، ادامه داد: باید از درختانی بهره برد که نگه داری از آن با شرایط آب و هوایی استان همدان منطبق باشد.

رییس کل دادگستری استان همدان با اشاره به موضوع صدور احکام قضایی درباره مجازات های جایگزین حبس در استان اشاره کرد و افزود: دستگاه قضایی برای جرایم سبک و خرد که عمل مجرمان، آثار اجتماعی منفی ندارد، مجازات جایگزین با رویکرد ارائه خدمات عمومی البته با میل و رغبت مجرمان در نظر گرفته است که تاکنون در این خصوص کمک شایانی به منابع طبیعی، محیط زیست و بخش های دیگر شده است.

عدالتخواه ادامه داد: شهرداری به حفظ فضای سبز درون شهری اهتمام ویژه تری نسبت حلقه و محدوده بیرونی داشته باشد تا افراد سودجو در خصوص زمین های شهری به فکر تغییر کاربری نیفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مقابله با تغییر کاربری باغات در همدان

ضرورت مقابله با تغییر کاربری باغات در همدان