مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 05:302021-03-07اجتماعي

درماندگی سازمان حج و زیارت در برابر اعزام های غیرقانونی به عتبات


ستاد مبارزه با کرونا مجوز سفر به عتبات صادر نکرده است، اما برخی کاروان های غیرمجاز از علاقه مندان برای سفر به عتبات در اعیاد شعبانیه و نوروز ثبت نام می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با وجود تأکید ستاد مبارزه با کرونا برای جلوگیری از سفرهای غیرضرور و حتی احتمال بسته شدن جاده ها و توقف سفر به شهرهای نارنجی و قرمز در ایام نوروز، برخی از کاروان های غیرمجاز برای اعزام زائر به عتبات برنامه ریزی کرده اند و با روش هایی درصدد جذب عاشقان حسینی هستند.

مردم ایران که بیش از یک سال است به صورت رسمی از سفر به عتبات بازمانده اند و کرونا مسیر زیارت را برای همه بسته است، هر روز تشنه تر از قبل مشتاق زیارت سیدالشهدا (ع) هستند و منتظرند تا با موافقت ستاد کرونا و برقراری این سفرها، بتوانند به کربلا و حرم امام حسین (ع) مشرف شوند، اما رعایت پروتکل های بهداشتی، چیزی نیست که بشود نادیده شان گرفت.

در حالی که ستاد مقابله با کرونا، مجوز اعزام زائر به عتبات را به سازمان حج و زیارت به عنوان متولی اصلی کار نداده است، برخی افراد با راه اندازی کاروان های غیرمجاز، علاقه مندان را برای انجام این سفرها تشویق می کنند.

ادعای کاروان های غیرمجاز برای جذب زائر عتبات/ سفر نوروزی به عتبات در ایام کرونا! کاروان های غیرمجاز که بیش تر در شهرهای قم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درماندگی سازمان حج و زیارت در برابر اعزام های غیرقانونی به عتبات

درماندگی سازمان حج و زیارت در برابر اعزام های غیرقانونی به عتبات