مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 04:452021-03-07حوادث

اثاث کشی بدون مجوز پلیس ممنوع


اسباب کشی و جابجایی وسایل و حمل اثاثیه منزل در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، نیازمند هماهنگی و اخذ مجوز از کلانتری محل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سرهنگ کامران یادگای اظهارکرد: به منظور کاهش جرایم در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی به خصوص سرقت و ایجاد فضایی امن و آرام برای شهروندانی که قصد مسافرت دارند برنامه های کنترلی پلیس تشدید می شود.

وی افزود: هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم خانگی از تاریخ 25 اسفند ماه 1399 لغایت 17 فروردین سال 1400 باید با تاییدیه کلانتری و پاسگاه محل باشد و افرادی که قصد اسباب کشی و انتقال وسایل منزل را دارند باید مجوز لازم را از کلانتری ها و پاسگاه های محل دریافت کنند در غیر این صورت پلیس از این اقدام آنان جلوگیری خواهد کرد.

رییس پلیس پیشگیری گلستان بر رعایت هشدارها و توصیه های پلیس و نکات ایمنی و حفاظتی از سوی عموم مردم تاکیدکرد و گفت: بسیاری از سرقت ها به دلیل سهل انگاری مالباختگان به این مسائل اتفاق می افتد.

یادگاری تصریح کرد: پلیس در راستای حفظ نظم و امنیت مردم در ایام نوروز تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا عموم مردم بتوانند با آرامش و اطمینان خاطر بیشتری ایام تعطیلات را سپری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثاث کشی بدون مجوز پلیس ممنوع

اثاث کشی بدون مجوز پلیس ممنوع