مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 04:102021-03-07اقتصادي

بیمارستان فجر ماکو صاحب دستگاه ام ار ای می شود


مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو گفت: طی ماههای آینده با استقرار و نصب دستگاه MRI، در بیمارستان ماکو سیستم درمان شهرستان کاملتر شده و نیاز مراجعین برای استفاده از این امکانات جهت مراجعه به استان و سایر شهرستانهای مجهز مرتفع خواهد شد.

- دکتر رحیم صمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برداشتن گام چهارم در راستای استقرار دستگاه MRI در بیمارستان فجر ماکو با عقد قرار داد و واریز مبلغ پیش پرداخت اظهار کرد: اخذ موافقت و ارائه دستورات لازم توسط مسئولین دخیل و پیگیری و انعقاد قرار داد در جهت خرید دستگاه با استفاده از ارز مرجع از طریق هیئت امنای صرفه جویی ارزی و تأمین 50 درصد هزینه خرید دستگاه توسط دانشگاه تا به حال صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت: طی روزهای گذشته نیز واریز مبلغ 20 میلیارد ریال به صورت علی الحساب اولیه توسط سازمان منطقه آزاد ماکو صورت گرفته است و پروسه خرید و تحویل دستگاه MRI به شبکه بهداشت و درمان ماکو در جهت استقرار آن در بیمارستان فجر شهرستان مراحل اجرایی گام چهارم را طی میکند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو ضمن تقدیر از حمایتهای همیشگی و پیگیریهای مجدانه و مساعدتهای همه جانبه خیرین و مسئولین، افزود: به حول و قوه الهی در ماههای آینده با استقرار و نصب دستگاه MRI، سیستم درمان شهرستان کاملتر شده و با این اقدام ارزشمند در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان فجر ماکو صاحب دستگاه ام ار ای می شود

بیمارستان فجر ماکو صاحب دستگاه ام ار ای می شود