مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 03:502021-03-07سياسي

پرونده 144 شهید مدافع سلامت تعیین تکلیف شد


رییس بنیاد شهید، از تعیین تکلیف پرونده 144 شهید مدافع سلامت خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید اوحدی، گفت: امروز هفتمین جلسه کمیته ملی تعیین مصادیق شهدای عزیز و مظلوم مدافع سلامت تشکیل شد.

تا کنون 17 جلسه کمیته کارشناسی در سطح ملی تشکیل و پرونده هایی که از استان ها به کمیته کارشناسی رسیده، با دقت بررسی شده است.

وی افزود: با تشکیل جلسات کمیته ملی تعیین مصادیق شهدای سلامت به ریاست وزیر بهداشت و با عضویت سازمان برنامه و بودجه، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان امور اداری استخدامی کشور، با نهایت دقت اما با سرعت، پرونده شهدای مدافع سلامت مورد بررسی قرار می گیرد.

اوحدی یادآور شد: تا امروز 277 پرونده به کمیته ملی ارسال شده است که امروز با تأیید 44 پرونده دیگر، 144 پرونده شهدای مدافع سلامت، تعیین تکلیف شد و این پرونده ها در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می گیرد و افتخار و توفیق بسیار بزرگی برای ما است که بتوانیم در خدمت خانواده های این عزیزان باشیم که انصافاً صفحات زرین دیگری را بر کتاب تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، به رشته تحریر درآوردند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: 91 پرونده ارسالی به کمیته ملی، نقص مدارک داشت که مقرر شد در آخرین جلسه کمیته ملی در سال جاری که هفته آینده برگزار می شود، این پرونده ها م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده 144 شهید مدافع سلامت تعیین تکلیف شد

پرونده 144 شهید مدافع سلامت تعیین تکلیف شد