مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 03:252021-03-07سياسي

رییس دانشگاه امیرکبیر: تا سال 1404 جزو 100 دانشگاه برتر می شویم


بنا داریم ارتقای دانشگاه را تا سال 1404 داشته باشیم و بتوانیم جزو 100 دانشگاه برتر شویم و همچنین به سمت دانشگاه نسل سوم برویم که سه محور نوآوری، - سید احمد معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت وگو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره مأموریت های دانشگاه های تراز اول کشور، اظهار داشت: آنچه در سیاست های کلی نظام آمده و مقام معظم رهبری هم خیلی تأکید داشتند و شورای عالی انقلاب فرهنگی هم بر همان اساس عمل می کند دو سیاست مهم وجود دارد که یکی از آنها ارتقای علمی در سطح جهان است.

وی افزود: این موضوع عمدتاً مربوط به تعداد مقالات نسبت به استاد، کیفیت مقالات از نظر اینکه به چه میزان ارجاع داده شده و در دنیا از آن استفاده می شود و همچنین بحث هایی مانند ارتباطات بین الملل است.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر از نظر ارجاعات جزو هفدهمین دانشگاه در رتبه بندی کیو اس هست که نشان دهنده کیفیت بالای دانشگاه است؛ همچنین این دانشگاه حدود 4 مقاله به ازای هر استاد دارد که می توان گفت شاخص بسیار بالایی است.

معتمدی یادآور شد: معروفیت و ارتباطات بین المللی باعث شده که رتبه های ما جزو 100 دانشگاه اول قرار نگیرد؛ یعنی یکی از ایرادات دانشگاه هایمان این است که دانشجو و استاد خارجی در کشور کم داریم و این امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه امیرکبیر: تا سال 1404 جزو 100 دانشگاه برتر می شویم

رییس دانشگاه امیرکبیر: تا سال 1404 جزو 100 دانشگاه برتر می شویم