مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 20:402021-03-06اقتصادي

سلب صلاحیت 27معدن /29 معدن راکد از ابتدای سال جاری فعال شد


استاندار هرمزگان از سلب صلاحیت 27معدن و فعال سازی 29 معدن راکد از ابتدای سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون همتی شنبه شب در نشست شورای معادن استان، اظهار داشت: در راستای بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های معدنی شهرستان بشاگرد و توسعه مناطق کمتر توسعه یافته، با اکتشاف صورت گرفته توسط بخش خصوصی در منطقه سهران و بیخ کهنو در شهرستان بشاگرد، بالغ بر 100 هزار تن کانسنگ منگنز کشف شده که مجوزهای مربوط در فرآیند صدور قرار دارد.

وی افزود: تلاش داریم از محل منابع دولتی و رایزنی با ایمیدرو، زیرساخت های لازم مانند ایجاد و بهبود مسیر دسترسی و احداث شبکه برق برای شروع فعالیت معادن سهران و بیخ کهنو فراهم شود.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه این دو معدن بزرگ می تواند تحول خوبی در بشاگرد و شرق استان ایجاد کند، گفت: بر اساس سیاست های تدوین شده در استان، توسعه مناطق محروم همواره در اولویت طرح های سرمایه گذاری قرار دارد که شهرستان بشاگرد با توجه به پتانسیل های معدنی و ژئوتوریسم در صدر برنامه های توسعه ای قرار دارد.

همتی تصریح کرد: با توجه به پروانه های اکتشاف صادر شده طی سال های اخیر در شهرستان بشاگرد، ذخایر مطلوبی در زمینه کانسارهای فلزی به ویژه ماده معدنی منگنز شناسایی شده که با فعال سازی این معادن و ایجاد صنایع پایین دستی، شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلب صلاحیت 27معدن /29 معدن راکد از ابتدای سال جاری فعال شد

سلب صلاحیت 27معدن /29 معدن راکد از ابتدای سال جاری فعال شد